Entri Terkini :

Koleksi Cerpen Miqael Arshad

Cerpen-cerpen di bawah ini adalah karyaku sendiri. Ia dicoretkan sebagai satu luahan rasa. Ada juga ia merupakan rekaan semata-mata bagi merealisasikan imaginasi ke dalam bentuk penulisan maya. Diri ini masih lemah dalam penulisan dan masih terus belajar mengenali apa itu penulisan. Sudi-sudilah berkongsi karya dengan Miqael Arshad ya..... Sekian Terima Kasih :-)
  1. Bukan Gadis Itu Menyakitiku 
  2. Belum Pernah Begini
  3. Rindu Terbawa Aku Ke Situ
  4. Dua Budak Botak
  5. Ramadhan Terakhir
  6. Jodoh ÷ Cinta
  7. Seringkas Mungkin
  8. Aku Belum Merdeka
  9. Rajuk! Sekadar Cerita Cinta
  10. Diari Maya
  11. Pabila Hilang Cinta
  12. Aku Bola Kau Kaki
  13. Tidak Pernah Tahu
  14. Menara Gading
  15. Kerana Wanita Ingin Dimengerti
  16. Hilangnya Kasih Suci
  17. Mana Kau Nak Lari?
  18. Hantu Raya Sayang Pak Jemat
  19. Aku Si Gemuk Yang Hebat
  20. Tsunami Cinta
  21. Andainya Kau Kembali
  22. Cerita Indahku?
  23. Jangan Ganggu Anak Dara Orang!
  24. Kalaulah Aku Artis [Baru]
  25. Hai Abang Laptop [Baru]

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.