Entri Terkini :

Baru Dapat Buat

Selamat pagi sahabat blogger dan reader sekalian. Harap korang sihat sejeahtera hendaknya. Pepagi ni aku tak wape nak enjoy sebab fikirin jalan yang runtuh akibat hakisan tu. Nak lalu jalan mana la wei? jalan semua teruk. Tapi nak wat cane kan benda dah jadi, sabor aje la. Aku masuk kije pun rasa boring tengok blog sendiri.

Aku jengah kat ruangan komen for blog tu pada box komen yang tak boleh buka sebelum ni. Aku fikir kenapa la jadi macam tu. Orang kadang2 guna komen blog gak, jarang yg nak guna komen fb. Aku duk cari caranya. Aku ada ikut tutorial sebelumnya dan tak berkesan. Aku tak tau sama ada aku yang salah atau ada benda yang tertinggal. So aku dah adjust balik setelah sekian lama baru aku perasan kejaiban takkan berlaku sekiranya aku sendiri yang tak mengubahnya.

komen dari cerita Suamiku Gangster

Jadi sekarang ni dah boleh bukak balik. Baru ler lega leh bace komen2 kekawan yang aku rindu sangat2 ni. hehe... jadi lepas ni jangan segan-segan untuk beri komen lagi ye. Baru perasan yang menda tu tak nampak sebelum ni. Rupa-rupanya kesalahan aku kecil aje dan sengsaranya bukan main lagi. Aku dah semula 'show' komen dan edit code html.

tq for read :-)))

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.