Entri Terkini :

kala hijab terbuka

ehem... salam bahagia buat reader ku yang tersayang. Hari ni rasa rajin pulak nak update blog. serba sedikit kisah hijab. Errrrr hijab atau dikenali memakai penutup kepala bagi kaum wanita... pendek citer tudung. Aku suka dengar gadis atau wanita bertudung. Bertudung adalah wajib bagi seseorang wanita Islam. Aurat adalah haram untuk didedahkan. Aku pun tak tau la berapa ramai yang sedar akan hakikat ni. Ada yang sedar tapi masih buat jugak. Bagi yang lelaki pulak suka pakai seluar pendek. Aku? Ahaks.. pakai jugakkkk ~~ hahahaha pakai time tidur sorang2 la dalam bilik. Ececece....


Persoalannya kenapa masih ada yang butakan hati dan pekakkan telinga? I dont know laa... DOnt Say Any Word kalau masih jahil~~ Erkk~~ aku mengaku aku pun jahil tapi aku tak nak kejahilan aku ni berterusan dan demi memperbaikinya aku kena lakukan perubahan. Aduhhhh dunia akhir zaman kan? Hanya Tuhan mampu mengubah segalanya. Lagi kan pantai pun berubah bila ombak bah inikan pula hati orang... tapi kita kena berusaha ke arah kebaikan kerana Allah tidak akan mengubah nasib seseorang itu melainkan dirinya sendiri yang terlebih dahulu mengubahnya... kalau aku yg x betul, tlg tegur k.... (Bersama menjaga hati)

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.