Entri Terkini :

kisah tabiat

huhuhu sebut pasal tabiat diri sendiri ni rasa tak reti la pulak, tak tau la nak gitau ape kan tapi apa yang pasti semua org ada tabiatnya yg tersendiri. Ada yang suka gosok2 hidung sambil dengar org bercakap. nak tunjuk betapa dia memberi perhatian la katanya dan mungkin jugak tak tahan dengan bau mulut org yg bercakap tu.. hahaha...

tapi tu biasa, yang luar biasa tu bila tergaru sana tergaru sini. Sah ada kurap. hiks. Tabiat aku lak masa dengar org bercakap aku suka tengok jam, "bila la nak habis dia membebel ni?" lama-lama dgr pun bosan gak tambah lagi bila org yg bercakap tu asyik sentuh hal yang sama aje. Kadang2 boring.

Suka termenung tu salah satu tabiat ke? aku sendiri pun tarak tau meh. Apa yang pasti sambil termenung aku suka bayangkan aku la hero. Hak hak hak... siapa la yg kuat berangan tu nak bayangkan dirinya lemah kan? always nak terhebat :P

Tabiat aku sebelum makan. Aku suka check kuku, panjang ke tak? hehe bukan pe pun just nak jaga kebersihan. Aku serik dowh masa aku mkn dekat restoran mamak, waktu tu aku kecik lagi la, Ya Robbi... kuku dia pjg.... entah mcm mane la taukenya leh ambil dia kerja? huhuhuhuhu tak lalu aku nak mkn.

(adakah orang yang berkuku panjang itu tergolong di kalangan orang yang pembersih?)

korangnya tabiat aku tak tau la camne. Tabiat ni kan perkara yang selalu kita lakukan saat kita sedar atau pun tak. Tabiat yg suka duk mengata orang tu aku tak tau la berapa ramai.. ahakssss~~~ :P

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.