Entri Terkini :

Rosyam Nor adalah contoh artis yang rosak akhlak



Nampaknya selain daripada kehambaran ASK2012, satu lagi topik hangat yang dibincangkan oleh pengguna Internet Malaysia ialah berkenaan lawak yang telah dibuat oleh Rosyam Noor ketika menjadi salah seorang penyampai anugerah. Rosyam Noor telah berganding bahu dengan Erra Fazira dan membawakan watak Captain Hook.

Lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor seolah-olah menyindir TV Al Hijrah. Namun segelintir pihak menyatakan yang Rosyam Noor tidak sensitif dan telah menghina Islam. Di bawah ialah petikan lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor.
Nasib baik kita kat TV3 bley cuit-cuit, kalau kat TV Al-Hijrah cuit pun tak boleh
Biasanya penyampai anugerah akan diberikan skrip untuk dibaca ketika berada di atas pentas. Adakah kata-kata Rosyam Noor ini juga berdasarkan skrip ataupun terkeluar secara spontan?



p/s : Serius! Bosan gila dengar cerita artis macam ni, kalau boleh... hapuslah kejahilan, sila dalami Islam, sayangi Islam... bukan nak kutuk atau mengata tetapi inilah hakikatnya. Akidah Islam boleh dirosakkan oleh orang Islam sendiri. Sepatutnya makin tua dekatkanlah diri tu dengan Islam tetapi makin bikin jurang. Ini satu kebiadaban yang sukar dimaafkan namun, dia sepatutnya sedar, sebagai seorang artis yang beragama Islam dia perlu menunjukkan contoh tauladan yang baik. Tapi... apa berlaku amat mendukacitakan.

' Rosyam Nor adalah contoh artis yang rosak akhlak.'

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.