Entri Terkini :

Perancangan Masa Hadapan

Erp~ aku bagaikan tercekik biji durian. Huh! Aku rasa macam tu kerana 2013 bakal menjelma. 2012 bakal ditinggalkan dan impian aku pada tahun 2012 telah tercapai. Alhamdulillah dan sekarang aku tidak mahu tanam impian nanti tidak kelihatan. Aku nak pacak impian aku di Menara KL biar semua orang nampak. Ha ha ha... Hups~ saja main-main. Jangan marah.

Untuk jadi baik kena betul-betul tekad. Semua orang boleh jadi baik cuma hendak mempertahankan kebaikan sebenarnya yang payah. Haaa... sungguh aku tak tipu. Cuba tanya diri sendiri. "Aku ni baik atau jahat?" Muhasabah diri namanya. Tanya dan renung dalam-dalam. Berapa banyak kebaikan yang aku buat sepanjang tahun 2012 ni? Itu yang aku sedang hitung. Fuh!!! nampaknya banyak yang jahat kut, uwaa... aku tak nak rasa diri aku ni baik kerana nanti kita tidak sedar kala melakukan kejahatan.

2013!!! aku harap ia lebih baik!!!

wassalam~~

# mana perancangannya? 
~catat dalam diari sendiri :p

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.