Entri Terkini :

Novelis : Zura Asyfar Tidak Lupa Kawan

Lama betul sahabat aku ni menyepikan diri dengan aku gara-gara sibuk dengan menghasilkan novel seterusnya selepas Sebenarnya, Saya Isteri Dia! meletup-letup di pasaran. Sungguhpun begitu, kehadiran wanita yang aktif menulis ke kedai aku begitu menggembirakan hatiku sendiri. Terima kasih buat Zura Asyfar (Penulis KaryaSeni) yang sudi menjenguk khabar dan dalam masa yang sama meminta aku untuk melihat kondisi laptopnya yang buat hal. Malangnya aku tidak berjaya kerana diriku tiba-tiba busy. Huk alos~ apa boleh buat, kan? Harap Zura Asyfar tidak berkecil hati dengan layanan yang tidak memuaskan. hu hu hu...

Apabila ditanya apa perkembangan tergini, sudah tentu jawapannya, "Sibuk menyiapkan manuskrip seterusnya." Ya, sekarang beliau sedang berusaha untuk menyiapkan manuskrip penuh novel keduanya yang bakal menemui anda tidak lama lagi. Jadi, kepada peminatnya harap sabar menunggu.

Duta Produk! ha ha ha, Zura Asyfar sudi menerima buah tangan dariku. 
(Bila laa penulis ni nak bagi gift kat aku pulak ya? Dah lama tunggu ni... ahaks~~~) 
Walaupun dia kini sibuk namun tidak pernah dia lupa bagaimana semua ini bermula. ^___^

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.