Entri Terkini :

Bukan Kerana Musuh

Salam, senyum sokmo! (n_n)

Hari ini ada mood mahu blogging. Tiada apa pun yang ingin aku ceritakan cuma ingin perkatakan bahawa kewujudan blog aku ini adalah untuk kepentingan bersama dan bukannya kepentingan peribadi aku sendiri. Oleh yang demikian segala apa yang aku tulis tidaklah mahu mencari musuh tetapi mahu difikirkan bersama-sama. Sekiranya ada pihak yang tersinggung maka aku mohon maaf di atas segala-galanya. Malas rasanya untuk aku bangkitkan hal yang lepas tetapi sekiranya ada pihak yang sengaja mengungkit maka aku pun cuba beralah.

Apa yang aku tahu, bukan senang untuk memuaskan hati banyak pihak dan memang tidak pernah berjaya kerana manusia diciptakan dengan akal dan fikiran maka masing-masing ada cara berfikir masing-masing. Mungkin ada yang tidak mahu timbangkan pendapat orang lain juga. Ada pula yang langsung tidak boleh ditegur akan kesalahan atau kesilapan yang tidak terlihat. Tidak mengapalah jika itu pilihan hati. Aku tidak mempunyai sebarang hak untuk mempertikaikan hak induvidu tetapi sekadar nasihat yang bunyinya agar kasar. Ya, cara masing-masing :-)

Beberapa hari blog aku tidak update, sibuk dengan urusan kerja yang tidak pernah selesai. He he he... hari ini gatal tangan update. Rindu pada pelawat kesayangan. Siapa lagi, anda yang sedang baca blog aku inilah. Aku jarang update pun gara-gara memang sibuk menulis dan bukannya menulis novel tetapi sibuk menulis laporan. hu hu hu... 

Terima kasihlah kerana rakan-rakan yang sudi singgah masuk ke blog ini. Aku dapat lihat traffic yang masuk melalui perkongsian backlink daripada anda dan dengan cara itu memudahkan aku ber'blogwalking.' Aku tidak update blog tidak bermakna aku tidak tinjau blog rakan-rakan. Aku tetap singgah walaupun ada yang tidak perasan jejak aku. he he he... konon halimunan. Tak payah magik sangatlah! hiks.

Tidak aku lupa pada anda yang baru singgah ini atau tersesat masuk ini, jangan lupa datang lagi. Banyak benda aku mahu kongsi dengan anda tetapi bukan sekarang. Di masa-masa akan datang, jadi terus setia ya :-)
Sayang anda :-)

p/s : Kita tidak boleh paksa orang untuk suka kita tetapi kita boleh buat orang suka kita. Dan kita tidak boleh paksa orang untuk mencintai kita tetapi kita boleh buat orang jatuh cinta dengan kita. Allah bagi kita akal untuk mencari jalannya :-) ::: Nak sambung tidur. hihihi :::

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.