Entri Terkini :

Ada di atas

Salam dan selamat petang :-)

Melintas sekejap masuk blogging. Saja menjengah ke blog sendiri untuk memaklumkan bahawa ada rakan kita tidak jumpa mana nak cari link enovel Setia Untuknya. Katanya susah nak tengok sebab dah delete chapter di bahagian utama. Jangan risau, aku dah asingkan enovel tu kat bahagian lain tapi masih di dalam blog ini.


Menu atas itu tempat link enovel berada. Cuba tengok dulu bagaimana. Aku terpaksa asing kerana aku tak nak bagi pembaca blog aku pening kepala kerana dah ada yang mengadu susah nak cari. Bagi memudahkan korang semua jadi aku letaklah ia dekat situ :-)

Untuk artikel lalu di sini, KLIK

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.