Entri Terkini :

Pecah kepala pikiaq

Assalamualaikum... lama sungguh tak update blog, berkarat dah tak digilap. Tapi malam ni tiba-tiba sentap sendiri. Menyesal pun ade sebab tukar layout blog ni. Tengok org punya chantekkkkkk sgt tapi bila kita pun buat jugak ampes cenggini lak jadinya. Pecah otak ni duk pikiaq cane nak wat okey sikit. Huhuhu makan masa jugak neh nak kena susun balik entri yg aku duk wat sebelum ni. tak pasal-pasal karya aku pun tak nampak. Aku pi delete widget, huuhuhu bukan sengaja tapi 'TER' lagi satu tentang karya aku yg terbaru. Eh? ada yg baru ke? maksud aku, erm aku dah lama x update, maaf la sebab buat korang tertunggu2. Aku dah tak reti nak kate ape dah kerana kecewa masih bersarang dilubuk hatiku. Ada la sebabnya tu....

apa-apa pun aku nak ucapkan selamat berkarya buat sahabat2 aku tak kira la ada dekat group fb mana-mana pun janji korang bahagia. AKu dekat sini mcm biasa je cuma bizi je dgn kerja. SO aku harap korang cekal dan tabah dan jgn jadi mcm aku ni, lembap... lemau dan tak reti nak perbaiki kelemahan diri sendiri, huk huk huk.. wokeyyyy cayang korang...

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.