Entri Terkini :

Berapa kali nak ubah daa?

Salam... kita bergelar manusia ni mesti ada aje yang tak kena. Itu tak kena ini tak kena. Maybe tu untuk orang yang cerewet macam aku. Err, tujuan aku menulis artikel ini (Erk, macam surat!) sebenarnya aku rasa lega sedikit kerana layout yang bermasalah sedikit demi sedikit aku selesaikan. Tapi... masih ada lagi masalah besar iaitu mengenai link enovel. Aku kena susun semula supaya memudahkan korang tuk baca dari bab ke bab seterusnya. Buat masa sekarang ni ia memang nampak berserabut.

Walau bagaimanapun, aku rasa selesa dengan perubahan template baru blog aku ni. Walaupun aku tiru orang (jujur) memang aku berkenan jadi aku pun tukar la template macam ni jugak. Entah la, mungkin disebabkan kecantikannya kut? Aku dah bosan dengan template sebelum ni. Banyak kali dah aku tukar neh. Hee...

Apa-apa pun aku akan update la mana yang patut walaupun menghadapi kekangan waktu. Serius pening dengan coding-coding bagai ni kerana mata pun dah tak berapa nampak. Maklum la rabun.... Apabila menghadap skrin pc hari-hari maka memberi effect pada mata, huhuhuhu...


Lupakan seketika pasal template, sekarang aku nak rehatkan otak aku dengan layan lagu dulu. Apa-apa jenis lagu aku layan kecuali lagu lucah~ hiks. Wokey kekawan aku harap korang enjoy lepak dekat blog yang tak gempaq neh :))

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.