Entri Terkini :

laju benar-benar laju

Saat kita bersendirian dan berkira-kira berapa detikkah waktu yang sudah kita bazirkan. Jika difikirkan lagi, waktu yang terluang sekiranya dipersia-siakan maka terasa amat rugi kan? 2011 bakal ditinggalkan dan 2012 akan membuka ruang baru.

Ya, aku juga terfikir di sini waktu pantas. Cepat aje rasa dah besar panjang. Dan pada tahun ini aku dah lunaskan sedikit demi sedikit impian aku. Sekarang ni Alhamdulillah ia dicapai dari peringkat demi peringkat walaupun pelbagai halangan terpaksa aku tempuhi. Aku dekat sini lambat nak update enovel tuk korang kerana sibuk dengan perniagaan. Aku belajar berniaga. Dah enam bulan dah aku run bisnes sendiri dan macam-macam aku belajar tapi aku kena belajar lebih banyak lagi. Insya-Allah aku begitu mengharapkan sinar pada tahun 2012 ini pula.

Rasa pantasnya masa berlalu kerana aku teringat sajak yang aku tulis dan aku deklamasikan sendiri dan letak dekat dalam youtube, Sajak berjudul Perubahn. Siyes aku tak perasan rupa-rupanya dah setahun dah ia berlalu dan view mmg x de pun. sikit2 aje, ha ha ha maklum ler aku tak kejar gelemer, kalau gelemer mcm superman comfirm ramai view. hiks.... ta[i aku just sampaikan apa yang aku nak sampaikan dalam sajak tu dan aku gunakan tuk diri aku sendiri. Syukur la ia sebagai peringatan untuk aku jugak....

Pada korang yang baca blog aku ni, rasanya dah setahun lebih dah kewujudan blog aku ni. Pada pembaca setia, I love you so much....~~~ tanpa korang siapalah aku dan entri aku dekat dalam ni.


Inilah sajak aku pada 1 januari 2011 ritu... 2012 bakal menjelma pulak... Insya-Allah kesejahteraan untuk kita semua. Jangan kita lupa pada-Nya. Amin...

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.