Entri Terkini :

Janganlah belajar hisap...

hah! budak-budak ni nak kena dengan aku!!! geram ni aku tercari-cari barang kesayangan aku ni. Tang mana pulak ai depa duk balas? tak sedar aku barang aku tadak. !!! apa cerita ni adik-adik ku...... lighter punya pasal nak gaduh ka? tapi tu la aku pun duk peratikan budak-budak sekarang, bermacam-macam gejala duk ada. Gejala bohsia la, bohjan la, rempit la, la...cuq la dan ada banyak lagi susah aku nak sebut tapi la ni biasa, R-O-K-O-K. 

huh! definisi apa aku nak letak ni ek, herm.... hah! Remaja Otak Kosong Orang Kekwat. erk?? asal lak aku letak perkataan remaja lak? iye la kan zaman remaja terlalu banyak perkara pahit dan manis nak cuba itu dan ini so please la janganlah belajar hisap rokok susah nak berhenti nanti. Bukan aku nak kutuk para remaja sebabnya aku pun datang dari situ gak tapi yang penting sekarang ni kita pikiaq camne nak kayakan diri sendiri. hahahaha, bukan apa, kalau korang tak dak duit korang pi mintak dengan mak beli rokok. Tak rock la beb....

Lain kali pakai duit sendiri. La ni aku perati, kanak-kanak sekolah rendah dah pandai berlajar hisap beb, nanti pi try hisap menda lain lak camne? ngeri siot... macam dalam filem Alamak Toyol, Erk? ekekekeke mmg ngeri, kan dah kena cop tahap lucah melampau...


Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.