Entri Terkini :

Jika kau ingin tahu

Jika kau ingin tahu
aku bukanlah yang terbaik untukmu
jika kau ingin tahu
aku takkan pernah meninggalkanmu

dan 

jika kau ingin tahu
aku tidak sanggup kehilanganmu

Tapi sayangnya
aku bukanlah untukmu
aku bukan penunggu setia
aku juga bukanlah orang berharta
dan aku tidak berparas rupa

Tapi sayangnya
jika aku terlihat seperti itu
pasti aku akan melupakanmu
dikejar mereka yang merindu
hanyut kerana mahukan sesuatu
tercari tempat termpiasnya nafsu

dan 

malangnya aku tidak mahu begitu
maka izinkan aku berlalu
mencari hala tujuku
sebenar-benarnya yang ku mahu
hanya menuju Tuhan yang Satu
itulah jika kau ingin tahu
mengapa aku memilih
malu daripada dirimu....

(C) Miqael Arshad
29/11/2011
10:58 PM

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.