Entri Terkini :

Jari Tak Sangap

huh! mengeluh aku ketika ini. Apa nak jadi dekat aku ni hah? (membebel macam orang x waras aje) dah lama tak taip entri baru dah wat org bosan tunggu, maaf kan aku kekawan,.... nape blog tak update? ada kawan tanya hmmmm... kenapa ek? huh!

Aku busy giler dgn kije so tak dapat ar aku nak update story seterusnya. Idea tak berkembang bak kata salah seorang yang bace karya aku... huhuhuhuhu. Actually jari aku ni hah, jari tak sangap nak menaip story... jari aku sejak kebelakangan ni sibuk repair komputer aje. So camne? susah la kan nak menaip tambah lak dah nak masuk tahun 2012 ni banyak menda nak kena settle, dua hari lepas demam tak dapat bangun hari ni duk usha kekawan di facebook... esok?? esok tak tau lagi tapi memandangkan banyak menda nak kena buat maka aku kena atgur satu persatu. Huuuuuu rasa nak menangis aje ni (u_u)

Ada kalanya aku pun suka gak jadi silent reader je masa blogwalking, saje je usha blog kekawan dan tadi kebetulan aku usha blog Kathy Tuah yang dilanda kesedihan, olololololol ciannya... cool la kawan biasalah tu nak menulis mmg banyak cabaran dan halangan. Macam aku jugak, sampai sekarang semua benda tersangkut.... susah nak siapkan manuskrip aku yang terbengkalai dah dimakan anai-anai (tak logik aje ni)

Pendapat aku tentang entri luahan hatinya tu, aku rasa mmg la kena tulis dari apa yang kita tahu tapi kita kena jugak tulis dari erti sebenar sebuah penghayatan dan pengalaman. Hahaha karya aku sendiri pun tak ada penghayatan ada hati jugak aku nak nasihat orang.. muahahahahahaha. Tapi aku tulis ada yang dari pengalaman sendiri. Macam aku sebagai seorang juruteknik komputer yang tak bertauliah ni hah so aku share la sikit ilmu2 tuk korang yang baca. Ada gak pengalaman aku bercinta, wargggghhhh kah kah kah,,, pengalaman tengkorak hidup neh haa yang tragis... hiks :p

apa-apa pun aku yakin korang ada pandangan tersendiri tentang penulisan maka nilai la sendiri tahap penulisan korang tu. Tahap penulisan aku pulak memang terlalu jauh ketinggalan so sebab tu aku ni lembap macam kura-kura.. ahaks :)))

 Link ke Blog Kathy Tuah

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.