Entri Terkini :

Boleh ringan-ringan tak?

BILA AJE AKU NAK LEPAK DEKAT TEMPAT ORANG, HATI JADI PANAS AJE. KASI LANGGAR ITU TEMPATLAH BARU ADA SYOK!!

hehehe... boleh tak kekawan yang ada blog tu kasi buang itu besi karat? batu atau apa aje? rasanya tak best la blog berat2 sgt. Nak kata line ternet aku yang problem tak gak sebabnya laju aje pada sesetengah blog or website yg lain. Kalau blog susah nak dilayari aku pun dah fedapp nak search tapi tak berpuas hati gak la tak dapat baca apa yang korang tulis. So kalau boleh buangla widget yang tak perlu tu. Ala aku tau ada jugak yang terpikat dengan widget2 comel lepas tu terus nak letak dalam blog. Bila pelayar tak berlabuh dekat blog korang tu mula la kata blog tak power la, ayat tak sedap la, pastu kata orang lain pentingkan diri la padahal ko yang pentingkan diri, hehe...

Ringankan sikit ye bang, ye kak... baru la seronok lepak dekat blog korang tu tuk baca entri. Buat apa korang tulis kalau tak nak kasi orang baca. Baik tulis diari dekat buku je dari tulis di internet ni. tu je aku nak pesan k, kerana aku suka blogwalking jugekkkk,,,,,, tq....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.