Entri Terkini :

alahai, malunya aku

adesssss awat aku jadi lagu ni? dekat fb aku tu pi private tarikh lahir, huhuhuhu patut la org tak tau aku nye besdayyyy. Inilah perkara yang paling memalukan aku pada penutup tahun 2011. Ceh!!! kurang asam betul, punyalah jiwang karat kesedihan org x ingat besday aku, tapi walau cane pun aku tetap sedih sebab org yg aku syg x wish lagi my besday!!!!!

Sungguh aku malu skrg dekat kekawan aku di facebook, bencinya lahir di akhir tahun!!! benci benci benci~ alahai nasib sungguh. Malu tak terkata, buat Shiqa Khalid, tq very much sebab sedarkan diriku yang tak perasan langsung menda tu. Setting yang dibuat terlalu pelik sampaikan private tarikh lahir, ampes tuh... malu malu. Tq pada korang yg wish walaupun rasa macam pelik... ahaks...



itu adalah setting yg dah diubah, pada awalnya Hanya Saya. (soweyyyy my fb dalam bahasa Melayu kerana saya tak fasih pun omputeh) hiks :p

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.