Entri Terkini :

Selamat berjuang...

Ramai kawan-kawan saya pergi tengok perlawanan bola sepak malam ni di Stadium Shah Alam tu di antara Negeri Sembilan VS Terengganu. Saya layan juga bola sepak ni walaupun tak fanatik. Sekadar ikuti perkembangan aje. Kalau dekat area Terengganu ni para penyokong Terengganu diberikan tiket secara percuma. Sebelum ni saya da dengar potongan harga kerana FAM letak harta RM50 satu keping tiket, jadi pihak Negeri Terengganu beri subsidi, last dengar percuma... kalau tau pun nak pi jugak.. hahaha... sebut pasal percuma semua orang nak. Tapi kalau bab kena bayar neh fikir jugak la, tapi harga RM50 tu memang melampau gile.


 VS


Tak tahu la nak cakap apa, tapi saya ucapkan selamat berjuang la malam ni. Siapa menang siapa kalah tu adat perlawanan la kan. Tapi saya pun mengharapkan kemenangan Terengganu pada malam ni, hehe kalau tak memang nak wat cane kan redha aje la... Semoga keadaan baik malam ni.


Tak payah banyak... 0 - 1 pun jadilah.... satu gol tuk Terengganu pun dah kira bagus.... hiks... kalau tak dapat cedeyy la kan? huk huk huk... Go Go!!! Penyokong Terengganu!!! Peteh Terengganu Peteh!!! apa yang penting tebalkan semangat kesukanan!!!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.