Entri Terkini :

E-Novel Secangkir Madu Merah Kini Dijual

Terima kasih pada kawan-kawan yang sudah mendapatkan enovel ini dalam bentuk ebook. Masih terdapat yang kurang faham cara penjualannya. Ini bukan buku cetakan tetapi ia adalah bacaan online anda. Anda boleh simpan di dalam komputer anda untuk bacaan. Ia tidak mahal, saya jual RM10. Jika ia buku sudah pasti harganya bukan seperti itu. Saya rasa ia berbaloi untuk anda memilikinya bagi peminat setia cerita Secangkir Madu Merah yang tidak dapat dihabiskan bacaannya di Penulisan2u. Anda boleh baca sampai ending cerita ini setelah anda membelinya daripada saya.

Saya menjual dalam bentuk ebook kerana ia adalah 100% karya saya. Cara penulisan saya sendiri dan ia adalah asli bukan cetak rompak. Jika anda berminat, anda boleh hubungi saya melalui facebook saya, atau juga emailkan ke miqaelarshad@gmail.com untuk saya berikan nombor akaun bank yang perlu anda transfer wang.

Jika anda sudah membuat pembayaran maka anda layak mendapatkan enovel Secangkir Madu Merah dalam bentuk ebook pertama dari saya. Saya harap dengan penjelasan ini maka anda akan faham apa itu ebook :)

Untuk yang berminat sahaja :)

Saya begitu menghargai kerjasama yang diberikan dan jutaan terima kasih kepada mereka yang sudah mendapatkan ebook ini dan sedikit sebanyak anda telah menyokong usaha penulisan saya dan menghargai karya saya yang tidak seberapa ini. Pada mereka yang belum membelinya, sila dapatkan segera!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.