Entri Terkini :

Tak Bakar Tak Hangus

Dalam sejuta hari yang bahagia, ada aje hari yang duka, dalam sejuta itu agak2 banyak ke bahagia? susah nak nilai tapi hambe kena akur bahawa derita hidup ini sentiasa menumpang dalam setiap langkah kita. Terasa dalam hati pun kena buat biasa jugak. Apa boleh difahamkan kini adalah sikap manusia misalnya rakan sekerja yang terlalu emosi memikir hal sendiri atau hanya pakai idea sendiri dan tidak mahu menimbangkan idea orang lain. Memang geram!!!

Ahaaaaaaaaaaaa macam mane ney? ape nak buat ney? Nak teriak takde tempat nanti orang kate giler lak.. keh keh keh .. so just selamber aje la kan? huk!

Ehem-ehem.... manusia mudah lupa diri, bile senang sikit aje dah mula nak berlagak~ eh!! siapa ye? mudah-mudahan jiwa yang riak akan tunduk tatkala kesedaran mula hadir. Huhuh, hambe dekat sini kena bersabar nak menanti waktu yang tabah untuk melangkah. Waktu yang benar-benar kuat....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.