Entri Terkini :

Hampir Bunuh Diri! Jawapan kepada kesepian

Terus leparkan jawapan pada sebuah pandangan maka di sini ada beberapa jawapan pada persoalan yang ditanya. Susah untuk menjawabnya namun harus juga hamba katakan bahawa hamba sebenarnya masih lagi keliru. Keliru melihat pungguk selalu rindukan bulan. Bulan tak juga jatuh. Biasalah kali ini enteri bukannya kes hamba nak bunuh diri atau sesiapa pun. Menyimpang sungguh kalau hamba lakukan perbuatan seperti itu. Tajuk bikin gempak je. hihi, jangan marah ye. Tapi apa-apa pun hamba ni bukan nak aniaya sesiapa untuk membaca entri kali ini tetapi artikel ni untuk rakan-rakan hamba yang ada di antaranya tertanya-tanya.

Rakan-rakan hamba tertanya-tanya kenapa hamba deactive akaun facebook hamba? Biarlah hamba berterus terang bahawasanya hamba tak nak leka dengan facebook buat masa ni kerana hamba diserang virus kesibukan kerja. haha... hamba ada tanggungjawab lain yang perlu hamba selesaikan. Kredit to AZURA kawan baik hamba yang banyak menolong hamba menjaga group hamba di facebook tu serta menjaga laman fan club hamba juga.

Hamba bukannya merajuk seperti apa yang diwar-warkan oleh sesetengah pihak yang mengatakan hamba ni penakut dan tak berani berhadapan dengan kenyataan dan mudah mengalah dalam berkarya. Walaupun hamba busy hamba masih juga lahirkan cerita baru dalam mencuri ruang waktu agar karya hamba sentiasa ada. Minta maaflah bagi pihak yang sengaja mengada-adakan cerita ataupun gosip yang bukan-bukan terhadap hamba walaupun hamba tahu ada pihak yang tidak berpuas hati dengan hamba namun sedikitpun tak berkudis. Sekali lagi hamba katakan hamba sebenarnya busy dengan kerja. 

Jika malam menjelma hamba akan lepaskan penat berkerja tu dengan menDeejay di corong radio online KaryaFM - Dunia Karya Penghibur Anda. Kepada rakan-rakan yang rindukan hamba bolehlah dengarkan hamba di sana pada waktu malam dan bukannya setiap malam. Kadang-kadang aje jika ada ruang hamba akan masuk. Terima kasih buat rakan-rakan yang sudi dengarkan hamba di sana sebagai Deejay M@nC!s. Jadi hamba bukanlah menyepi terus. Hamba masih ada keudara di sana :-)

Siapa nak dengar KaryaFM boleh masuk laman web www.penulisan2u.my dan pada yang nak dengar melalui Winamp Mp3 tu klik [DI SINI]

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.