Entri Terkini :

Saksi Rindu

 

Alahai awat aku suke benor layan lagu ni? lagu aku buat sendiri layan sendiri maka jadilah syok sendiri.... kenape aku menyanyi tak petik gitar? bukan aku tak tau main gitar, sikit-sikit tu bolehlah tapi tak perfectlah... entahlah dah lama aku tak main gitar sejak empat tahun lalu. Adalah sebab musababnya... uwaa..... tak tau la camne bunyinya kalau aku menyanyi sambil petik gitar. Ni pun suara lebih teruk dari katak :p heheh katak... hang jangan marah aku na..... :P

>SAKSI RINDU<

Telah lama aku tunggu
hadirmu di mataku
menjelamalah oh sayangku
sesungguhnya aku merindumu

siang dan malamku hanyalah
untukmu oh kasihku
hadirlah...
dalam setiap mimpiku

Nyatalah hindarlah
jangan kau hancurkan harapan
berikanlah aku kesempatan
demi merasa hebatnya cinta

(C/O)
antara kau dan aku sayang
jangan ada yang curang
semailah kesetiaan
andai kita bersama

dari dulu hingga kini
aku damba cinta abadi
tulus dan ikhlas
dari hati...

usahlah ditinggalkan
budi saksi rindu
biarlah kita sering bertemu
segar di mata...

ciptaan : Miqael Arshad


p/s : aku tatau boleh layan tak video tu? orang ada facebook aje kut? tah sebab video ni takdak dalam youtube, siapa rajin boleh tolong la na... 

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.