Entri Terkini :

Kembali Bernafas Di Alam Maya

hah! setelah aku bertapa bawah tempurung hari ni aku keluar dari dunia gelap. Aku berlari-lari mencari sungai nak basuhkan wajah. Lepas tu berendam terus dinginnya air di kali pada waktu pagi. Selamat pagi aku ucapkan pada kawan-kawanku yang baik budi dan hatinya. Ngeee~~ aku senyum pun bukannya orang nampak. Tak apa.

Jarang update blog sebab terluka kut? mungkinkah? Okey... aku nak gitau pada anda yang tersayang yang follow my entri selama ni. Biarlah aku menjadi lelaki biasa dan bukannya power rangers lagi. Nak jadi ultraman tak mampu, jadi orang biasa sahajalah ye, kalau duduk dekat atas orang tarik dan jolok sampai jatuh ish ish ish. Apa-apa pun aku dah bernafas semula seperti sedia kala.

Buat masa ni aku slow dah menulis kerana aku busy dengan kerja aku. Kalau aku ada masa aku updatelah blog dan kalau ada entri baru example cerpen or puisi ke aku post ajelah ye dan rajin-rajinlah pantau blog yang tak seberapa ni. Alhamdulillah follower pun makin hari  makin meningkat walaupun agak slow sikit langkahnya tapi tetap ade. Selamat berkenalan pada yang belum kenal aku. Pada yang dah kenal aku, aku ucapkan selamat maju jaya dan mari makan cucur badak... ngeee....

Salam sayang salam rindu untuk anda semua. Muah muah muah... aku menerima segala kritikan asalkan tidak mengaibkan aku. Sekali kau berbudi bahasa selamanya aku membalas dengan kebaikan. Sekali kau kurang ajar, selamanya aku kurang ajar dengan kau. Tiada maaf bagimu kalau kau tak sedar diri jugak. hiks... apa-apa pun mulutku tetap ada insurans :P

Muah!!! Muah!!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.