Entri Terkini :

Berat Mata Memandang Berat Lagi Blog Dibuka

Assalamualaikum... bertemu kembali antara awak dan saya. Saya dan awak. Awak serta semua sekali. hehe... bersaya dan berawak sungguh lembut bahasanya. Sungguh comel... ya itu aku tahu. Tapi aku hanya dalam ni saja beraku-aku. Sebelum ni bersaya-awak juga tapi kalau formal tu biasalah kan? Memang di dunia luar aku suka berhasakan 'Saya' dan 'Awak' hehe... kan? lemah lembut dan berbudi bahasa sekali. Bukan apa itu lebih sopan kan? Maksudnya hendak bercakap dengan orang yang lebih dewasa takkan nak cakap macam tu pula. Mestilah respect kat dorang kan?

huh! letih rasanya melayani fikiran sendiri. Lemah jantungnya bila tengok blog. Hiks! orang kata berat... memang pun berat dan aku tengah buang apa-apa yang tak patut. Aku buat blog bukan tuk letak simen bertan-tan dalam ni... aku nak bagi orang baca je.. ini dah melebih berat gila.... tension aku. Bagi mereka yang pakai internet berkelajuan tinggi macam UniFi okey le... Streamyx ke... kalau broadband bagaimana? aiyooo sadis sungguh.... terpaksa buat apa-apa yang memberatkan sehingga aku sendiri nak bukak pun ras berat melampau-lampau. Ceh~~ sebab tu lama x update. Tak update sebab tak ada apa nak citer... so diam aje ler...

Aku tengah nak asingkan cerpen dan novel ni buat dalam blog lain. Main blog ni tuk aku cerita-cerita je.. yang lain tu tuk story? senang kan? Macam blog Enovel Secangkir Madu Merah aku letak dekat blog lain. Cinta?! Biar Betul?! pun aku letak tempat lain... malas dah nak campur aduk ni.. pening kepala aku tengok dekat Edit Post~~ banyak sangat berbelit-belit~ huhuhu nak nanges rasanya.

Tension sikit ni dengan FB.. hiks macam-macam benda pelik berlaku... adess dulu aku ingat senang je nak jadi penulis ternyata perh sangat susah... kena makan batu dulu baru leh makan bubur... memang ler dah makan batu gigi pun patah dan tak ada, terpaksalah lepas tu makan bubur... tapi tak apalah aku tak nak berputus asa. Aku cuba lagi dan lagi... terima kasih pada yang sudi sokong aku... aku hargai sangat-sangat. Nak cium skit boleh....??? muah muah muah~~~ ngeeeeee

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.