Entri Terkini :

Terkentut Bikin Slamber~~

Aku tak marah aku tak segan aku tak rasa apa-apa pun? Ceh! Binawe punya lu beb... sakai kepala aku ni layan tahap kemiringan yang melampau-lampau dari manusia yang tak nak fikirkan masa depan... ya ya.. dia nak dia nak.. aku pun nak... wei siapa x nak senang? meh habaq kat aku siapa tak nak? jangan angkat punggung lar weiii angkat tangan.. ni lah sikap kau time mintak pendapat nak blah.. bangang tak? fuyooo... hamek kau!



Lu bikin kacau, lu bikin susah kawan2 lu.. lu tak fikir ke yang kawan lu tu pun mcm lu jugak? time senang dia datang time lu susah dia blah.. sama2 la tu beb.. lu pun kureng dia goreng ler... lu kentut dia hidu kentut lu... dia kentut lu pun hidu kentut kawan lu tu.. tapi itu time yang bunyi kuat beb... cuba yang dilepaskan sepoi-sepoi bahasa? dalam ramai2 pulak tu..? siapa nak mengaku? maka adegan tuduh menuduh beb akan wujud.. yang terkentut tu pun siap maki diri sendiri nak elak malu... hamekkkk masih tak faham lagi ke tentang hidup ni mcm mane?

Takkan aku nak suh korang belek kampus lak kot? korang belek akal korang tu yang berdebu berkarat lagi tu.... tu pasal kena guna akal beb..... lu tipu org hakikatnya lu tipu diri lu sendiri meh...


p/s : Lepas ni kena tegas! pajat ZON LARANGAN KENTUT!!! aku bukan untukmu... ekekeke ... kamu adalah untukku... *pengsan!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.