Entri Terkini :

Penulis Novel Bukan Sewel!! ~Haiyaa Ini Macam Orang Ka?

Ni yang bikin aku angin je tapi dalam angin-angin aku pun sayu beb nak tangkap leleh ni air mata melarut-larut. Sudah namanya manusia kan? dah jadi ayam serama kena pijak pulak... dah lah kena pijak dilunyai-lunyai plak tuh... manusia apakah ni?



Cayunk2x ku baik laki or pompuan... seorang penulis tu bukan sewel la~ depa tu ada kelebihan berimaginasi... bangga la sket beb sebab kawan ko menulis benda yang tak tercapai dek akal lu beb.. apa cerita ni der? support la kawan lu tu menulis jangan sibuk2 caci maki yang bukan2...

Perhhhhhh~ terberak aku baca komen2 insan yang tersangat pro dalam bidang ni... 1000 tahun pengalaman ke bang? kakak? aiyooo... its okey penulis yang terlibat boley terima aje kowt uolss kan pakar~~ hiks...

"Ambillah iktibar dari komen2 yang diterima jadikan kekuatan," fewittttt ni pun pakar nasihat gak... kena batang idong sendirikk hangin jugak kan kan kan ? biasalah manusia.......

Depa berkongsi idea dan bagi korang hiburan yang bermanafaat korang leh plak caci2.. memang tak sadar diuntung la lu ni beb (ala-ala tegas nih)... aku nasihatkan lu, (Aku pun tak lepas nak nasihatkan diri sendiri) penulis-penulis yang ado kat mesia ni berjuang bermati-matian tau dak nak perjuangkan bahasa dan memupuk minat membaca di kalangan korang neh haa yang cetek ilmu... pemikiran plak sempit.. Opss!! hamekkkk kau... kerlass kau mariaaaaa terkena sudah...

p/s: respek la skit karya dorang.... klu ye pun jenis cakap direct berlapit skit pun jadilah... kan aku melezer kang.. tak pasal silau mata ko beb.. ahahahahahah :P

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.