Entri Terkini :

Tak ada Kawan Nak Ajar? Jadi Kurang Ajar?

Ops!! entri hari Jumaat menghiasi ruang angkasa blog aku... ini bukan Anugerah Sri Angkasa... ini adalah perkasa dalam jiwa korang iaitu permata... Haa... Korang mesti tengah fikir ape aku nak gitau ni kan? Rileks beb... sebelum tu aku nak tanye korang ar, untuk apa korang menulis? maksud aku menulis di blog atau pun menulis novel, cerpen atau sebarang artikel? jawab dalam hati sudehhh...

Wokey~ 
nak lepaskan rasa = 1
nak enjoy = 2
nak kongsi = 3

nak popular = ????? hiks ni aku letak jarak skit dari yang lain sebab yang ni bukan ILMU...

nak suka2 yang tak ada makna = tanpa nombor ( memang tak terhad kerana banyak sangat beb)

dari 1 sampai 3 tu ada orang leh ajar korang. Siapa lagi kalau bukan kwn2 terdekat korang yg suke menulis tapi berhati2 ketika menulis kerana nada mungkin dicemburui... haha biasa beb manusia memang kuat cemburu. Nak berkasih sayang2 kena tunggu 14febuari okey... ada orang kata "I tak sambut 14feb" kerana hari2 berkasih sayang, (aku fikir jap, dalam setahun ada tiga ratus enam puluh lima hari, tolak 14 feb, bermakna tak ada hari-hari la ya? atau pasaraya Hari-Hari? ish ish.. padahal sambut gak! ecececec tak mo ngaku~~~ wat statement gempaq macam artis, kowser taw~ Blueweksss)

haa... itulah aku cakap korang tak yah kejar gelemer tak penting baik kejar ilmu mcm aku neh kongsi ilmu berguna pada korang tentang hidup walaupun aku sendiri seorang pengemis.... ala apa salahnya tengok aku kat bawah ni asyik tgk bangunan tinggi2 aje... lepas tu hidong jadi tinggi... aiyo.. kalau tak ada org nak ajar tu pandai2 lah rendah diri skit, jangan over sgt k.. dan kalau kurang ajar sangat tu cepat2 pergi sekolah semula sebab terkurang kan... org lain dah sampai A to Z, ko baru nak kenal... ish... yelah kan, hari2 berkasih sayang... Hupss~~ apa2 hal pun meh join contest~ aku nak bantu korang blogger2 baru neh, sama2 kita belajar sebab aku pun tatau banyak mende, blog aku pun mcm blog tak siap, kosong sana kosong sini.. haha..

jumpa next entri...
p/s : jgn marah.... muah!



Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.