Entri Terkini :

Hapuskan Lanun Chenta! HoHo~

Keparat! ini aje perkataan yang sesuai bebenor tuk lahabau-lahabau chenta. fuyoo wape kali la doktor kat spital pesan jangan sedut asap rokok nanti sakit jantung effect gak kat paru-paru tapi lu degil beb... lu mcm biol sket ke? hahaha? ilek beb tu bukan kisahnya...


So ape citer beb? story bab hati? kekdah yang digunakan pakai oleh lanun-lanun yang sedia ade mempermainkan si gadis-gadis chantekkk ala-ala muslimah gitu di desa mahupun di kota.. tapi si lanun di habaq kat aku "wei bukan salah aku beb! dia pakai seksi, so aku kisah ler... aku bernafsu gak der tapi iman wa goyah la der..." nasib lu la labu... bukan wa punya hal tu si awek2 tu nye hal lu dah amik hati dorang lepas tu lu jual... Chaitt~ punya citer lu lanun tahap gaban dowh lanun x skolah... gila kentang ko neh beb buat malu aku aje selaku ketua pengemis-pengemis chenta kak mesia ni... dapat chenta yang dah punas.. ceh!

Dalam tak sadar kau dah cemarkan imej aku sebagai lelaki beb... "Eleh der... pompuan pun same der, dorang pun lebih kureng jugek jual hati mat-mat lanun cam aku neh," katanya. Adesss.... aku konfius! siapa nak jawab... siapa jual siapa beb? takkan jadi citer kekasihku dirampas orang? ***pitam! aku tak tau siapa lanun yg sebenar-benarnya!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.