Entri Terkini :

Memujuk Agar Terpujuk? Eh?! Macam Mana Nie?

Entri ni aku tuju khas pada orang2 yang merajuk. Ehem.. pagi2 ni aku x leh nak tidur lak sebab banyak sgt dgr kes rajuk sana rajuk sini... aku pun kuat merajuk gak beb... heh heh heh... what ever n ever-ever forever la ye...



Aku bukan nak jadi pakar kaunseling dan aku mmg x layak ye.. x pe aku suh Cik Din yang uruskan mereka2 yang ada masalah peribadi.. ahaks.. mampooo kah Cik Din uruskan? tapi x pe dia boleh tolong kot... ala x kan x sudi tolong kot kan? huhu..

Y majuk2 ni? sebab org x dpt penuhi permintaan hati kita? atau org sakitkan hati kita? majuk2 cayang ye...? huhu, if awek boleh dipujuk kot... bagi mungerrr cenyap ler, kalu lelaki majuk? pompuan nak bagi ape? flaying kick? Perhh~

Janganlah majuk2 agi wei, ilek sudah.. lu lom tau agi wa ngajuk camne? wa kalau majuk 40 hari 40 malam mogok lapar kasi mati terus.. ahakss cakap je pon.. bagi peluang.. hulurkan kemaafan jgn sensitif sangat dan bagi can la beb kat udara segar masuk lobang idung, biar leh nafas semula... pada awek2 yang ada balak tu jangan bagi balak korang tu merajuk.. org lelaki ni kalau majuk Ya ALLAH... buruk bebenor... kalau awek2 yg x sanggup tengok muke balak dia merajuk tu cepat2 lah pujuk. "Camne nak pujuk?" lelaki ni sebenarnya x susah nak dipujuk agar terpujuk... janganlah kau ugut dia nak bunuh diri lak.. Neraka kau nanti bila kau bunuh diri betul2.. if kau org Islam jgn camtu ya awek2 di mesia.. frust dgn balak pun berpada2 ar ingat Tuhan... awek aku pun frust menonggeng dengan aku asyik2 aku love blog dan novel aje.. miahahah... ade aku kesah.. kalau aku majuk reti lak dia pujuk aku, dia bagi penampar sebijik kat muka aku.. hamekkk~~ lepas tu dia lak yang nangess cane? siapa nak jawab beb?

So.. majuk pun berpada2 la.. kang jadi mcm citer BATU BELAH BATU BERTANGKUP (LINGKUP) tu... majuk punya pasal masuk dlm batu.. korang lak nak masuk mana? masuk kubur laa jawab nyer.. hahahaaha....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.