Entri Terkini :

Beruk + Badut = Barua?! (Ape kes Nie?!)

kau apa citer bhai masuk blog aku tak bagi salam? nak rembat kepala lutut aku ke? apa salah aku pada kau beb kau usha aku mcm nak telan aku beb? tau ar awek ko chantekkk meletopss~ kau ingat aku kejar gelemer ke? kalau aku kejar gelemer dah lame aku panjat bangunan KLCC tu masyhurrrr~~ ahaks! GIMIK beb GIMIK... ilek ilek bukan ni aku nak citer, aku nak citer pasal barua. hiks :P

Macam kasar aje aku sebut perkataan 'barua' nampak sangat aku ni kanak-kanak yang kureng sopan gitu. Its okey... but tu ar selayaknya kan jatuh hukum kat pesalah jiwa mcm depa tu...(sesape yang berkenaan). Aku rasa korang mesti alami bila dikatakan gila blog or gila menulis la.. pendek citer memang korang berblogging bagai nak rak tahap cipan macam cite dalam novel aku Cinta?! Biar Betul?! (if korang nak baca korang baca ar.. mmg aku wat sempoy punya x de tiru mane2 saje suka2 beb... klu dah terSAMA tu maybe kebetulan... abaikan...) lepas tu org kondem yang bukan? apakah itu dengki namanya??huhuhu

Korang nak tulis blog korang tulis laa apa2 je, tapi aku direct cakap, ni blog aku style aku x tiru sesape punya style.. aku menulis ikut sedap rasa aku je kot.. x suka baca jgn baca dan nak komen tu komen aje lah apa yg korangnye suke.. aku x reply pun komen yang ala2 kejadah.. Opss! (tukar mood sedey kejap) ekekekek... (ketawalah ni)

kenapa setiap kalinya diri ini usha blog orang lain aku lihat ada komen yang sangat memuaskan hati? tapi blog aku siap ada orang maki dan kutuk lagi... mcm artis pulak aku rasa diri aku neh.. ishhh artis pun x fofuler mcm aku kot (Riak! gelak kejap Har Har Har) mcm poyo je! So korang yg mane nak berblogging tu teruskan aje luahan rasa .. tapi sekarang ada mcm2 hal kan... ? cakap itu x boleh cakap ini x boleh... habis tu tulis diari aje la biar sendiri yang baca... hahahahahaah so 'barua' yang suka komen mcm bagus gilbabs tu fikir2 lah ye, jaga hati kekawan korang tu.. nanti korang lak kena apa rasa? perhhhhh~~~ melarut-larut tdo malam mengigau-ngigau beb...

'BARUA' menurut Kamus Dewan Edisi Keempat =

orang perantaraan yg digunakan utk mengerjakan sesuatu pekerjaan jahat, muncikari, alku, ketolol, pinang muda, jaruman; 2. kata makian.

bagi aku lak barua ni = spesis makhluk yang menyerupai seekor beruk... kamus aku sendiri punya......



Amboi kau! senang hati nampak?? santai-santai isap rokok agi... BARUA... tettttt!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.