Entri Terkini :

Keghairahan dalam kemesraan (Meraih Undi)

Lihat sahaja tajuk entri ini mesti sudah berlegar di ruang angkasa minda mengenai apa yang saya nak ceritakan. Ia adalah satu pendekatan baru. Maksud saya cara kita dalam meraih ucapan. Ucapan yang julung kalinya dari hati. Maka ini adalah perkara yang dilahirkan dari hati. Faham tak? maksudnya mudah sahaja. Tajuk mencerminkan artikel, bukan?

Begitulah saya di ruangan blogger ini. "Kegahairahan dalam kemesraan" bermaksud saya begitu teruja dalam meramah mesra dengan kenalan baru. Terima kasih kerana sudi berkenalan. Di sini saya nak war-warkan tentang Group Blogger Malaya yang sedang hangat diperkatakan kini. Pelbagai bentuk dan variasi yang timbul di sana. Sungguh mengujakan hati ini untuk turut serta berkongsi maklumat dengan mereka.

Mereka mula menapak lagi dengan meraih undian dalam membuang undi pula bagi pemilihan logo baru mereka. Saya juga ingin turut serta bagi memilih realiti yang sepatutnya menang. Yang memang nampak jelas di mata siapa yang lebih layak meraih undi terbanyak bukan hanya termakan dari kempen tapi dari hati anda.

Apa tunggu lagi lihat sendiri apa yang berlaku... dan di bawah ini adalah logo-logo yang bertanding. Sebelums ampai ke peringkat ini telah banyak logo-logo yang telah dihantar. Penyertaan sungguh hebat. ini dia 5+1 logo yang terpilih ke peringkat undian terakhir. Sila jalankan tanggungjawab anda. Mana satu yang cumil?? hiks...

Untuk membuat undian masuklah ke BLOG BLOGGER MALAYA dan undilah sekarang!

____________________________
LOGO 1 

Ciptaan : Reel Barney



____________________________
LOGO 2

Ciptaan : Cuha X Hafiz


____________________________
LOGO 3

Ciptaan : Cuha X Hafiz



____________________________
LOGO 4

Ciptaan : Kerro Shinobi


 ____________________________
LOGO 5

Ciptaan : Ady AdyVa


____________________________
LOGO 6


Ciptaan : Tuan Muda Naim

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.