Entri Terkini :

Katak Dalam Mangkuk Hayun Bla Bla Bla...

Hamikkkkkk~~ apa celita sikalang meh? Katak dalam mangkuk ka? ye ye ye...entri best punya aku nak story mory dekat korang semua............ aku yakin di antara korang mesti pernah tgk katak wongggg wonggg wonggg... kan? novel aku tajuk Takdir Atau Pilihan gempak citer pasal katak! Ish kalau nak tahu kenalah baca citer tu. (promote kejap) ekeke.

Manusia tetap manusia beb tapi minda tu bukan manusia. Macam style kata aje dlm mangkuk. La ni tak pakai dah bawah tempurung. Orang kata tak nampak apa dalam dunia luar tu sebab bawah tempurung. di dalam mangkuk kaca beb lebih kurang ar yg terpumpurung tu terlingkup manakala mangkuk lak terdedah mcm tu aje...

(Eh!! Aku dalam mangkuk atau dalam blog?)


"eh ye ke? pakcik kemis blog novel ke? kalau novel adik kemis tak layan" wow! aku okey aje trm komen org mcm ni. Aku okey beb tak nanges pun ye betul... SIYES aku tak nanges dan takkan menangis (T_T) adesss.... menangis jugak....!!!

Itulah.. dha nampak keunikan tapi tak mahu menjengah. Macam kata ar beb dah nampak dunia luar tu tapi stay lepak dalam mangkuk hanyun dia tu... ish seronok sangatlah hancing pesing dah~~ lalalalalala.

Aku yakin orang yang bagi komen aku mcm tu akan MENCINTAI aku tidak lama lagi kerana perempuan tetap perempuan. Heheh.. amboi aku lagak macam artis pulak... hehe, aku masih single, tak ada siapa yang nak pengemis mcm aku neh.. huhu hari2 pegang bekas mintak derma.... gerenti tak ada org nak pandang aku neh :(


So aku nak nasihatkan korang. Kelebihan dan kekurangan blog seseorang itu bukan hak korang untuk mempertikaikannya. If terlalu jujur or what tidak perlu hipokrit. Hindari sahaja dan katakan TIDAK PADA BLOG! hahaha easy kan? tak adalah korang sibuk2 nak update entri kutuk mengutuk bagai. Tak ada guna beb... hiks :P


Pada yang berkenaan JANGAN MARAH haa... nanti kena jual huhuhu.... chow~

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.