Entri Terkini :

Fuyoo~~ Lagak Bagai Artis?

Jeng jeng jeng.... Entri aku ciptakan di saat otak aku tengah blur tahap cipan. Aku tak tahu kenapa dari pagi td nampak blur walaupun idea ada tapi x mampooo nak menulis. Hingga ke saat ni aku hanya update blog pasti naik merapu... oh no??? apakah aku akan demam? tidakkkk!!! pastinya aku tidak bersedia menghadapi sebarang kemungkinan.

Kekecewaan aku hari ni membuatkan semangat aku jatuh. Ceh! its okey la buat badut2 yang baca artikel neh yg ske tgk aku kecelaruan emosi bagai ayam tertambat dan menanti saat disembelih sahaja. huhuhu

Wei... aku heran la, lantak ar blog aku nak tulis ape pun yg pi komen banyak2 tu awat? tak lak komen berjela2 kat sini? kenapa wei? takut blog aku femes lagak artis ke? hahaha....

Apa lak kene mengena kucheng dgn entri ni? wahahaha kucheng ni tomeyy laa.... lagar artis siap posing agi saat diambil gambarnya. huhuhu... mcm nak terberak aje ....???


Wei deyyy!!! apa pasal lu mau sebok2 jaga tepi org punya kain maaa????? lu jaga lu punya kain/seluar laaaaa koyak sana koyak sini... lu punya blog lu update la lu punya blog.. haiya ini mcm olang pun ada ka?

kawan2 blogger yg lain, seandainya bertemu dgn blogger psyco + pervert + jeles + bangang + dengki = lahanat ni korang wat dunno aje.. org mcm ni ar yg akan melariskan jualan blog2 korang.. wahahahahah.

Cool bebeh... biarlah org lain nak kata entri korang lagak artis ke apa ke.. artis x dpt nak lagak mcm kita kan? kan? kan? hehehe what ever yg penting kita tau apa yg kita nak sampaikan pada umum... teruskan menulis walaupun aku dah tak tertulis lagi neh... wassup okey jumpa di planet pluto... As Salam.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.