Entri Terkini :

Jangan Marah Aku!!! Tolonglah~~~

Dialog 1


"Sudah berapa kali aku bilang sama kau! jangan lepaskan! jangan lepaskan...! Tapi kau degil! Sekarang siapa yang susah? Tengoklah... kita sudah kesepian dan tiada lagi teman bermain. ini semua salah kau Seri!"

"Kenapa kau salahkan aku?! kenapa?! Kenapa Melur? Jika keadaan begini saja mesti aku yang menjadi mangsa..."

"Ya!!! memang kau! bukankah Putera Cukur sudah bilang juga, jangan pernah lepaskan!"

"Arghh!!!! aku tertekan!!! ni semua salah kau punya bapak!!! Kenapa jual jeruk expired!!!!!"

"Lain kali berak siap2!!! Kau ni suka kentut merata-rata busuk pulak tuh!!! semua orang tak nak main masak-masak dengan kita tau!!!"

(T_T)


****

Dialog 2


"Cukuplah tu, jangan tamak! kau ni kenapa tamak sangat?"

"Biar... Biar..."

"Ish kau ni degillah...!"

"Biar..."

"Itu aje yang kau tahu! biar-biar! kalau sakit perut aku tak tahu! aku dengki ni macam mana kau boleh makan pizza? sedangkan aku roti canai pun tak lepas. Bagilah aku sikit... lapar ni..."

"Biar... biar..."

"Kau ni kenapa? aku tanya asyik jawab biar biar! tak ada perkataan lain ke nak balas,"



tiba-tiba...



"Wei mangkuk! apasal kau ganggu burung kakak tua aku tuh?"
(T_T)

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.