Entri Terkini :

Bahagianya Cinta Pertama

Assalamualaikum. para peminat blog aku dan para pembaca setiaku diharapkan korang sihat walafiat hendaknya. Hari ni aku menangis kerana gembira. Air mata mencurah-curah bagai air paip yang lupa ditutup. Kenapa aku jadi macam  ni? Tak nak share dengan korang ke? Mestilah aku nak share dengan korang termasuk dengan kalin selimut aku sekali aku nak share gak.. huhu saje memain jangan marah. Tengok tu buat muka! muncung panjang 200 ela! ishh! ilek lah beb gurau aje jangan marah nanti cepat nyanyuk. hiks :P

Okeylah aku nak gitau korang. Hari ni entri paling best di GengBlogger adalah entri dari aku. Sungguh terharu beb kerana ianya adalah pertama kali aku join GengBlogger tu terus rangking satu... dan satu lagi entri aku Cerpen... dapat tempat ke lima. Betapa terharunya ada orang menyokong.

Yang top adalah entri penulis Syamnuriezmil memang layan beb... aku suka penulis tu yang mempunyai aura yang tersendiri. Ramai peminat dia. Aku kagum kerana korang still lepak belog aku sambil layan story tentang dia. korang masih berpeluang vote artikel tu selagi mahu korang....



Inilah artikel aku yang telah menawan hati pembaca sekalian. Alhamdulillah tak lama lagi masuk paper la kot blog aku.. wakakakak ~~ :P

Inilah cinta pertama aku di blogger dan mendapat perhatian. Terima kasih pada korang yang menyokong dan teruskanlah menyokong aku penulis yang tak berapa nak hebat ni..... 

Jumpa next entri....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.