Entri Terkini :

Papar Iklan? Mangga Ads? Wow??!

Aku rasa amat tidak berkenan sekarang dengan iklan dari kompeni ni. Javascript Ads dorang ni lembap!! serius aku cakap sampai loading bukan main lama, kasihan dengan pelawat blog aku yang berpusu-pusu masuk serentak nak layan gosip2 hangat dan terkini tetiba sangkut! gilababs!! aku benci dah!! so aku dah remove terus dari kamus blog aku!







Semua ni aku lakukan demi pengunjung tersayang ke blog aku. Aku nak mudahkan dorang melayari internet tanpa ada ganguan emosi dan ganguan seksual dari mereka2 ni. Iklan melebih tapi bikin rosak blog orang. Ada sekali tu iklan dia langsung tak boleh close/minimize memang nampak macam keparat laa... jadi aku tak nak hampakan pengunjung aku korbankan sen yang diberikan hanya sekadar nak lariskan iklan dorang saje hakikatnya mereka langsung tak jaga owner blog!!

so aku nasihatkan kat korang yang lain tu sudah2lah layan iklan dari depa tu... nuffnang aku dengar citer ok skit dari depa tu... x adalah sampai beratkan blog korang tu!!!!

SELAMAT TINGGAL MANGGA ADS!!!!

P/s : Aduhai... bikin emosi betul... (Dato` PCDUT kena bersabar) yes...

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.