Entri Terkini :

Bukan Badut Sarkas~

Kepala aku fening tahap gaban, novel aku x jln2 aku tertiarap layan perasaan nan hiba terluka. Awat? hah?! sebab mood aku ghaib tibe2. mcm ni ke? mcm ape dey? mcm ni ke cara sokong kawan lu? pok pok pok kepala leh bingai dowh! cakap x serupa bikin... lu fikirlah sendiri 'wei aku sokong ko wei sokong tahap gilerbabs...' perh cakap berapi der...

Korang rasa best benda yang tak sepatutnya leh letak sekali? mcm pemikiran gak ar.. pendek citer benda tu x yah campur tapi org ske campur sebab perbezaan pendapat. yes i agree about dat but i don`t know whats spatah harem pun tentang penyatuan. fuyoooo bersatu ?? mcm ni ke?

  
Aku bukan nak buat lawak dan aku tak reti melawak macam badut sarkas tapi ini kenyataan.... kenyataan bila korang berkawan. He he he... best ramai kawan... aku pun suke berkawan, hiks... aku berkawan dgn semua orang yang dipinggirkan oleh kawan-kawan. Huiks! akulah peneman... ekeke bukan pe der kongsi rasa dgn dorang2 yang kau buang sebab korang tak bagi dia peluang. Bila join sekali macam x serasi lak kan ...? gitula tapi nak juga lepak sama-sama so apa kisah... Sabun pun sabunlah... sabun lepak dengan mi segera... syok syok...

Buat pe nak sombong2 neh? x de pekdahhh lainlah uolss ni versi terpilih yang terjamin masuk Syurga ALLAH... ini solat pun tunggang terbalik macam ape dey? meh sini tunjukkan aku jalan yang lurus jangan berlagak aje... kui kui kui.... moral oh moral....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.