Entri Terkini :

Bagaimana hendak Remove/Uninstall Program?

Salam. 

Lari sikit pasal penulisan. Kali ini pasal komputer sikit. Saja nak kongsi pengetahuan.

Posting kali ni berkenaan remove program dalam sistem komputer korang tu. Saya nak share sikitlah ilmu bagi anda yang belum tahu macam mana nak uninstall program tu. Sayatahu ada di antara anda sudah tahu  bagaimana nak uninstall tapi bila nak uninstall saja tak dapat? hah? yang ni saya nak gitau sebab kadang-kadang saya pun jadi buntu bila berdepan dengan keadaan itu. Godek punya godek kat google saya terjumpalah dengan satu software. Saya nak ucapkan terima kasihlah tuk hamba-ALLAH yang sudi membantu.

Revo Uninstaller adalah software yang berfungsi untuk meng- uninstall program-program yang sudah tidak diperlukan lagi. Revo Uninstaller menganalisa applikasi data sebelum meng-uninstall dan scan untuk sisa uninstall dari sebuah program, dan menghapus program yang tidak boleh dihapuskan melalui fitur Menu uninstall Program pada Control Panel bawaan OS windows.

Applikasi ini boleh menggantikan “windows add or Remove” bawaan windows. RevoUninstaller ketika menghapus program, dia juga menghapus data registry dan database yang terkait dengan software tersebut.

Revo Uninstaller juga memiliki berbagai fungsi lainnya, tidak hanya mempunyai fungsi untuk membuang software ataupun aplikasi. Dengan program ini korang boleh mengatur Program pada Windows Startup, menghapus history browser, menghapus temporary file dan masih banyak lainnya.



Fitur – fitur utama dari revo Uninstaller :
Revo Uninstaller Pro scan
Force Uninstall – dengan fitur ini program yang tidak boleh dihapus tu dapat dipaksa untuk di Uninstall
Real-Time Installation Monitor
Mencetak dan Eksport program yang di-install
Hunte mode
Kendali asli dukungan 64-bit
Windows Tools
Autorun manager
Browser Cleaner
Ms Office Cleaner
Evidence Remover
Unrecoverable Delete
Revo Uninstaller Pro kompatibel dengan sistem operasi berikut:
Windows XP, Windows 2003, Windows Vista dan Windows 7

[KLIK DI SINI] Untuk Download Software ini.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.