Entri Terkini :

Cover Creative


Corengan oleh RudyZone. Sebuah karya hebat ini bakal muncul... Kepada mereka yang pernah mengikuti novel beliau di pasaran iaitu Aku Bukan Malaikat terbitan PTS pasti tertunggu-tunggu sambungannya. Ini dia Dia Bukan Nabi akan menemui anda tidak lama lagi. Penulis yang telah menghasilkan beberapa karya di pasaran sentiasa sukses dalam penulisannya.


Corengan cover untuk penulis ini. Kisah hidup poligami. Sedih jugalah baca sinopsisnya. Apa-apa pun kita tunggulah kisah dari penulis ini posting karya dia nanti. Saya sendiri pun tidak sabar-sabar ingin tahu perjalanan kisah ini.



Cover ini saya buat untuk penulis di Penulisan2u. Cerita dia best juga. Boleh layan... kalau nak baca cerita ini boleh ke Penulisan tu... Klik Di sini


Yang ni bahagian Cerpen... cerita ni boleh saya habaq best gaklah... memang suspens cerita ni, rugi kalau sesiapa tak baca... tapi kalau kawan-kawan nak try baca cerpen Siapa Curi Kaki Lembuku boleh Klik Di Sini

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.