Entri Terkini :

Huh! Blur kejap

Salam...

Hari ni betul-betul otak kusut, lemau aje macam ada karat 1 tan matrik dalam kepala ni. Duk ngadap pc aje ni mana boleh tahan kut. Nak kena tegang2kan urat pasti tarik nafas pjg2 kan? Baru boleh lega. huhuhu

Hari ni aku tak dan kut nak apdate blog tapi aku ada sediakan satu blog ni tuk korang lepak, baru je buat hari ni tapi aku tak berapa reti bab reka bentuk (susun atur) dalam blog. Ahaks... tapi x pe la sikit2 belajar lama-lama pandai kut. Aku sediakan 1 blog tuk aku juga kut nak baca karya orang lain. Actually tuk simpanan peribadi namun apalah salahnya kalau aku pun kongsi jugak... sharing is caring kan?

Apa kata korang pi singgap kejap dekat link blog baru ni, kalau ada cadangan leh la kemukakan.. biasanya pendapat korang lagi bernas. Siyes aku suka... jom.. ke Kafe Novella.... [KLIK]

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.