Entri Terkini :

Pecah : Filem Adaptasi Novel Fixi Ke Pawagam Jun 2013


Fenomena adaptasi novel sama ada dalam betuk telefilem, drama rantaian atau filem masih lagi belum surut bahangnya. Tidak lama lagi akan masuk ke layar perak adalah sebuah filem adaptasi novel terbitan Fixi. Filem yang mengekalkan judul yang sama dengan novelnya, iaitu Pecah dijangka bakal mencipta fenomena apatah lagi khalayak yang mengikuti novel-novel terbitan di bawah label Fixi ini sedia maklum dengan kelainan jalan ceritanya. Pecah dibintangi oleh pelakon berbakat dan popular seperti Izreen Azminda, Fizz Fairuz, Tony Eusoff, Soffi Jikan, da Ako Mustapha. Novel tulisan Khairul Nizam Bakeri ini dijangka akan ditayangkan mulai 13 Jun 2013. Poster filem ini juga tampak agak menarik!


P/s : Minat dengan cerita genre macam ni, tidak mahu lepaskan peluang rasanya untuk menonton filem ini nanti. Semestinya ia memberikan kelainan. Apa-apa pun, novelnya memang the best!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.