Entri Terkini :

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Sempena bulan baik aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat kawan-kawan yang selalu lepak blog aku ni, serta pada pelawat-pelawat blog yang tiba-tiba je masuk blog ini dan baru mengenali blog Miqael Arshad maka korang juga aku say Selamat Hari Raya juga serta untuk seluruh umat Islam di muka bumi ini :-)

Di sini aku nak minta maaf di atas setiap keterlanjuran kata-kata yang telah mengguris hati. Selama ni aku cuba hiburkan hati aku sendiri serta hati korang semampu yang boleh dan jika ada sebarang kekurangan haraplah dimaafkan. Aku insan kerdil yang terasa sangat bertuah kerana adanya korang bersama aku di sini.

Semoga raya korang tahun ni penuh makna..... yeay!


Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.