Entri Terkini :

Menulis Rindu

Hari ini aku rasa sedikit hambar mungkin penat agaknya. Biasalah sudah hujung bulan ni banyak benda yang mesti aku uruskan. Cuaca dekat luar pula mendung. Cuaca yang begini buat aku rasa hilang mood. Hanya nak tidur aje.


Bestnya kalau dapat tidur sekejap ni lupakan seketika kemelut yang melanda. Maklum sahajalah sejak akhir-akhir ini asyik mahu pitam sahaja menerima kejutan demi kejutan. Kejutannya adalah terdapat sesuatu yang menghukum hati. Sesungguhnya aku dipukul dan dibedil perasaan itu. Perasaan Rinduuuuuu~~~

Okey, lupakan seketika masalah yang ada. Yang penting sekarang ni aku cuba happykan life aku. Aku dekat sini pun biasa-biasa aje tapi... yang tak boleh tahan biasanya adalah kerinduan. Aku rindukan seseorang yang jauh di mata. Kau orang pun mesti rindu pada seseorang kan? Itulah yang aku rasa... rindu sangat-sangat...



Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.