Entri Terkini :

Seronoknya berBLOGWALKING bila ada BACKLINK

Sungguh mudah bila ada yang letak banner backlink blog kita dalam blognya kerana ini memudahkan proses blogwalking aku. Aku hanya perlu klik di bahagia sidebar blog aku sahaja (BACKLINK PERCUMA) >>>

Apabila aku dah dapat reffer maka aku akan klik masuk ke blog yang memberikan aku traffic tu. Sangat mudah dan tidak perlu aku pening kepala lagi nak search di mana-mana. haaa... ia amat menakjubkan dengan adanya Backlink percuma. Jika anda nak tahu bagaimana ia berfungsi maka langkah pertama anda perlu baca artikal ini dah fahaminya dengan lebih lanjut. Klik -=> http://miqaelarshad.blogspot.com/2012/06/blog-ini-sediakan-backlink-untuk-anda.html

Bila anda dah sediakan apa yang patut, anda hanya perlu letakkan sahaja ia di dalam blog anda tu. Mudah kan? Ia satu perkongsian yang hebat. Kita berbloging untuk saling membantu bukannya penting diri sendiri. Wahhh ia tidak memerlukan proses deskriminasi ataupun proses bergelar TAMAK. Ia adalah untuk kita berkongsi pendapat dan maklumat serta mempromosikan blog kita kepada orang lain. Dengan adanya cara ini tidaklah kita rasa blog kita tu sunyi dan tiada pengunjung. Untuk apa kita berblog kalau hanya untuk diri sendiri sahaja yang baca kan? Jadi anda tak perlulah fikir,

"Ala... kalau aku letak banner, blog dia jadi terkenal." ini pemikiran lapuk dik... ini pemikiran orang-orang yang negatif aje. Kalau kita fikir secara rasionalnya, kita sebenarnya membantu diri kita juga untuk dikenali. Anda masuk blog orang, ada dapat backlink. Anda masuk ke blog ini, anda akan dapat backlink. Apa susahnya? isy isy isy...

Lagi satu, untuk berjaya mulakan langkah pertama. Jika belum memuaskan usaha dan usaha lagi. Pendek kata, usaha berterusan akan membuahkan hasil. Tanpa usaha kita takkan berjaya. Jangan terlalu percaya dengan perkara yang tidak menjanjikan pulangan yang memberangsangkan tetapi yakinlah akan pulangan yang kita dapat berganda selepas usaha yang berterusan tanpa mengenal erti putus asa dan terlalu buruk sangka. Ingatlah, sampai bila-bila pun kita takkan berjaya dengan adanya sifat iri hati.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.