Entri Terkini :

Penulis : Reeani Annur mantapkan gaya penulisan


Sememangnya wanita dan novel memang tidak dapat dipisahkan kerana kehalusan jiwa mereka dapat diluahkan dalam penulisan kreatif mereka yang tersendiri untuk menyampaikan apa yang berlegar dalam ruang minda. Bagi seorang penulis indie yang dimaksudkan adalah Reeani Annur yang kini mengasah bakatnya dalam penulisan novel sejak di bangku sekolah lagi. Menulis memang menjadi minatnya. 

Reeani Annur kini bergiat aktif dalam penulisan dan dalam masa yang sama menumpukan juga perhatian pada kariernya agar tidak tercicir. Beliau berasal dari Kuala Terengganu menanam hasrat agar tumbuhnya benih cita untuk menjadi seorang novelis suatu hari nanti.

Bagi pembaca yang ingin tahu gaya penulisan beliau boleh singgah ke laman blognya. [KLIK DI SINI]. Anda mungkin akan menjadi salah seorang peminat setianya kerana penulisannya mampu memikat hati anda. Atau anda boleh terus memberikan sokongan padu padanya yang kini sedang mengetengahkan bakatnya di dalam laman penulisan2u. Di sini.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.