Entri Terkini :

Biarkan di sini sahaja

Assalamualaikum dan salam sejehtera. Selamat berpuasa buat rakan-rakanku di facebook mahuhun di dunia blog. Teruskan berjuang menahan lapar dan dahaga demi menikmati ganjaran di akhirat kelak. Sesungguhnya puasa itu bukan sekadar menahan lapar dan dahaga sahaja tetapi memperkuatkan keimanan kita serta ketaqwaan kepada ALLAH SWT. Sesungguh puasa menguji orang-orang yang sabar. Bersabarlah menempuh setiap ujian ALLAH ke atas diri kita. Insya-ALLAH hidup kita akan sentiasa dalam lingkungan Rahmat ILAHI. Amin.

Di sini aku nak beritahu bahawa ABK (Aku Bukan Korea) akan di post dalam ni sahaja memandangkan kawan-kawan cakap pening lepak banyak-banyik blog. Jadi aku akan posting dalam blog ini juga cerita itu. Dan pada kawan-kawan yang lain jangan lupa berikan pendapat dan sokongan pada cerita itu. Jika ada salah dan silap harap ditegur semoga ia dapat diperbaiki. Semoga Allah jua membalas budi dan jasa baik anda. Walaupun tidak di dunia, mungkin di akhirat sana nanti kita semua mendapat ganjaran pahala. Insya-Allah.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.