Entri Terkini :

ABK Enovel terkini Miqael Arshad

Salam. Hai korang semua. Sekejap saja sudah masuk hari kelima kita berpuasa di bulan Ramadhan kan? Alhamdulillah kepada mereka yang masih bertahan. Salam Ramadhan diucapkan kepada korang.

Ada kawan minta enovel terbaru jadi disiarkanlah enovel terbaru tu yang bertajuk Aku Bukan Korea. Bunyinya macam sinis tapi ia tak dimasudkan begitu. Jangan salah faham. Tajuknya bukan untuk merendah-rendahkan mereka yang meminati K-Pop. Ia sekadar memenuhi coretan lambakan tajuk. He he he...

Cerita tu tidak disiarkan dalam blog ini kerana terlalu banyak cerita tergantung di dalam ni nanti buat korang pening pula nak memilihnya. Lagipun blog ini belum dikemaskini lagi. Cerita sebelum ni tergantung sebab ketandusan idea. Boleh ke macam tu? Nanti kalau diriku banyak idea dan diizinkan tuhan maka akan disambung cerita sebelumnya. Jangan marah tau... Cerita tentang Suamiku Gangster pulak dalam proses edit :-)

Rakan-rakan yang sudi baca cerita terbaru jom ikut ke blog ini.... Klik Aku Bukan Korea untuk masuk ke blog baru (^_^)



Peace~~~

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.