Entri Terkini :

Aku Sendiri Pun Macam Terbang

Assalamualaikum dan Salam bahagia.... Lama dah aku tak berceloteh dekat blog sendiri. Kan? Ada yang rindu kat aku tak? Kalau ada memang aku cukup bertuah la ek? Hari tu aku ada update berkenaan karya sulung aku tu dan selang beberapa ketika aku ada la promote karya aku dekat budak-budak student... dorang macam tak percaya. Sedihnya... ahaks apa la yang aku nak sedihkan sangat ni sedangkan dekat novel aku tu memang tak ada pun muka aku.


"Takde pun muka abang dalam ni?" Tanya salah seorang daripada mereka. Dia orang tu perempuan datang kedai aku sebab nak fotostat, sekali harung aku promote, hahaha boleh tak macam tu?

"Takde la dik... orang tak hensem macam abang ni layak ke ada gambar dalam tu? Kang terbakor buku tu dan hangus tangan adik yang comel tu."


Dorang gelak-gelak je. Aku scan hati dorang tu pakai scanner kaca mata aku ni. Maybe dorang bilang muka aku ni ganas tapi dalam hati ada taman. Sayangnya mereka nak beli tapi pada aku tak ada stok. Aku just promote je suh beli online. Mungkin nanti aku kena letak dalam kedai aku jual pada mereka yang nak.

Actually, budak-budak kampung aku pandang pelik je dekat aku. Ye mereka tak percaya. Aku tahu mereka tak percaya pun. Yang tahu aku menulis adalah kawan-kawan aku. Ala benda ni buat apa nak kecoh lagipun aku bukannya penulis profesional. Aku masih study bab penulisan ni. Masih banyak benda yang aku tak tahu.

Tapi betul la, bila novel dah jadi buku, Ya Allah... kepuasannya tak terkata. Akhirnya dapat gak aku pegang novel aku sendiri. Syukur pada Tuhan. Ada yang suggest aku letak picture aku sendiri supaya orang tahu dan kenal siapa aku. Alahai, susahnnya aku nak terima cadangan tu maklum la aku sedar diri beb yang aku ni lelaki tak macho tapi hancur tambah lagi aku ni bujang. Erk! Masih kekosongan... ha ha ha ha (gelak jahat)

Thanks pada kekawan blog, Fb, Fanpage yang selama ni sokong aku. AKu harap korang semua terus sokong aku. Sayang korang semua...

Yang Tulus,
Miqael Arshad

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.