Entri Terkini :

Layan! Filem The Avengers - Hawkeye


Seronok layan movie ni di panggung wayang. Dalam banyak-banyak karaktor yang ada aku suka semua dan Hawkeye ni main peranan penting juga dalam filem ni. Selain daripada tu, Hulk pun best... mengganas je kerjanya. Aku menonton bersama orang tersayang memang terasa debaran dalam filem ini meskipun terselit unsur-unsur humor yang tak terjangka. Memang tak boring menonton filem ni. Memang agak lambatlah aku nak memperkatakan tentang filem sedangkan orang lain dah ramai yang tengok. Maklumla aku ni bukan kaki wayang tapi kaki meroyan ::: ikikikik ::: Sedikit info tetap aktor Jeremy Renner yang mendukung watak Hawkeye ni.


Jeremy Renner Lee adalah seorang pelakon Amerika dan pemuzik. Renner muncul dalam filem sepanjang 2000-an, kebanyakannya dalam peranan pelakon pembantu dan terkenal dengan persembahan beliau dalam:

Dahmer (2002),
SWAT (2003),
Neo Ned (2005),
28 Weeks Later (2007)
The Hurt Locker. (2009)
Bourne Legacy , The Avengers (2012).

Beliau telah dicalonkan untuk Anugerah Akademi untuk Pelakon Terbaik untuk lakonannya dalam tahun 2009 Best Picture memenangi perang ngeri Locker Hurt . Pada tahun berikutnya, dia muncul dalam filem kritikal yang diiktiraf Town. Kerja beliau sebagai James Coughlin dalam filem yang diterima penamaan 2010 Anugerah Akademi untuk Pelakon Terbaik , termasuk pencalonan dalam kategori Pelakon Pembantu di Anugerah SAG dan Golden Globes .


TEMPAT LAHIR : Modesto, California
TARIKH LAHIR : 7 Januari, 1971
UMUR : 41 TAHUN
ANAK : ANAK PERTAMA
DARAH KACUKAN : Jerman dan Ireland.

Sebelum berlakon beliau bergiat aktif dalam pemainan musik. Bakatnya diketengahkan dalam lakonan sehingga sekarang.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.