Entri Terkini :

Meruntun Hati Bila Cinta Di Facebook Dan Telefon

Video puisi terkini from me...


Dalam hati ini tercatat namamu yang tidak bisa aku padamkan
walaupun luka di jiwaku sukar terhakis oleh dakapan rindu
namun akan aku leburkan dengan kesetiaan terhadapmu
agar kau dan aku juga bisa bernafas dalam kedamaian

Sungguhpun ribut datang membadai dan meragut janji-janji itu
pasti akan aku harungi bersama kejujuran dan ketulusan
melewati sekeping hati yang rapuh mencintaimu
kerana kita tidak pernah bertemu

Sayang...
inilah takdir cinta kita di bumi terpisah jauh
sementara kita melihat langit yang sama
diterangi mentari yang serupa dan
dipeluk oleh malam yang gelita


Tatkala itu hati kita meronta-ronta untuk bertentang mata
tapi takut pula kita akan kecewa

Biarlah sayang, 
biarkan ombak duka itu terus setia menghempas pantai
aku akan tetap di sini menanti hadirnya keajaiban
memujuk hatiku yang pilu

Sekali ini jangan undur lagi usah kau bawa diri
tinggalkan panggilan itu sunyi
kerana aku akan sendiri setelah kau menyepi

Tolonglah sayang, 
sesungguhnya aku gerun dipukul rindu
dadaku ini sesak memikirkanmu
nafasku bakal terhenti tanpa suaramu
jantungku mati tidak bertemu kamu

Izinkanlah aku mencintaimu
walau mungkin sekejap waktu...

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.